close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיורים בירושלים עם שחקנים- הטרנד החדש

מערכת שורשטו סיוון, תשעט18/06/2019

מתכננים יום סיור או טיול מאורגן בירושלים? רוצים להפוך את שעות הסיור שלכם בעיר לחוויה בלתי נשכחת? זה הזמן להכיר את סיורי החוויה התיאטרליים המוצעים לכם על ידי "המזוודה"

תגיות:
המזוודה הינו שירות ייחודי וייעודי לסיורים מודרכים ברחבי הארץ המתקיימים בליווי שחקני תיאטרון ומורי דרך. שירות זה מאפשר גם לכם להצטרף לטרנד החדש של סיורים בירושלים
עם שחקנים וליהנות מסיורים חווייתיים ההופכים כל סיור בעיר הבירה לחוויה ססגונית ובלתי נשכחת.

מספר מילים על החוויה התיאטרלית של סיורים בירושלים עם שחקנים
ירושלים בירת ישראל אוצרת בתוכה אתרים ומקומות שונים ורבים המספרים את סיפורו של העם היהודי לאורך הדורות. במסגרת סיורי החוויה התיאטרליים המוצעים לכם על ידי "המזוודה", תוכלו להפוך את שעות הסיור למפגע על זמני עם העבר וההווה, כאשר את הסיור מלווים שחקנים ומורי דרך מוכשרים היוצרים דיאלוג משעשע עם ההיסטוריה רבת השנים של העיר ולמעשה מאפשרים לכם להיחשף לסיפורים הקטנים – גדולים של כל אחד מאתריה המוכרים של ירושלים בדרך קצת אחרת ובאווירה כיפית, מהנה ומעניינת יותר.

סיורי החוויה התיאטרליים בירושלים – למי הם מיועדים?
סיורי החוויה של "המזוודה" בירושלים, מיועדים לכל אחד ואחת מביניכם המתכנן לטייל ו/ואו לסייר בירושלים בכל מסגרת אפשרית, בין אם מדובר במסגרת משפחתית המתקיימת לצרכי חגיגות בר/בת המצווה בירושלים, בין אם מדובר במסגרת הבית ספרית המתקיימת לצרכי סיורים לימודיים בירושלים ובין אם מדובר במסגרת קבוצתית אחרת כגון: טיולים לצוות העובדים וכדומה.

היכן מתקיימים סיורי החוויה של המזוודה בירושלים?
סיורים בירושלים עם שחקנים ומורי דרך מטעם המזוודה מתקיימים באתרים שונים ברחבי ירושלים כגון: סיור בשכונות הנחלאות עם שחקן ומדריך טיולים, סיור במשכנות שאננים –ימין משה, סיורים בעין כרם, סיורים בעיר העתיקה, סיורים בשוק מחנה יהודה ועוד. את מסלולי הסיור ו/או הטיול המאורגן בירושלים, ניתן להתאים למטרות הסיור, משך הזמן העומד לרשותכם ומספר המשתתפים בסיור וגילם.

כל אחד מהסיורים המובנים ו/או אילו הנבנים עבורכם בהתאמה אישית מלאה על ידי צוות "המזוודה", משלבים בתוכם שחקני תיאטרון ומדריכי טיולים המאפשרים לכם להכיר מקרוב את ההווי המקומי וההיסטוריה של המקום בדרך יצירתית, אחרת ושונה מכל מה שהכרתם עד היום. חשוב לציין שסיורים אלו מותאמים לכל קבוצת גיל וניתן להתאים את אורך ומסלול הסיור בהתאמה אישית מלאה לצרכי הקבוצה.

סיורי המזוודה בירושלים - כל היתרונות
הסיורים התיאטרליים בירושלים המוצעים לכם על ידי צוות "המזוודה", מאפשרים לכם לגלות עולם מרתק ומעניין בכל אחד מהמקומות והאתרים בהם תסיירו. עולם זה נחשף לנגד עיניהם של משתתפי הסיור במסגרת משחק תיאטרלי הממחיש בצורה הויזואלית הטובה ביותר את חשיבותו של המקום בו אתם מסיירים ואת הווי החיים של תושבי המקום בתקופות שונות לאורך ההיסטוריה.

סיורים אלו יחשפו בפניכם את יופייה של בירת ישראל כפי שמעולם לא חוויתם, כאשר לאורך כל הסיור, משתתפי הסיור מצויים בקשב רב ואף נוטלים חלק פעיל ב-"סיפור המסגרת" אותו מייצרים השחקנים המלווים את הקבוצה לאורך הסיור. השחקנים המלווים את הסיור מחליפים דמויות ותלבושות ובכל נקודת סיור חדשה הם למעשה "לובשים" דמות חדשה המספרת בצורה המקורית והמעניינת ביותר את סיפורו של המקום והקשרו לחיינו בישראל של המאה ה-21.

בניגוד לסיורים מודרכים אחרים המתקיימים בירושלים, סיורי המזוודה מאפשרים לכם להיחשף לסיפורים הקטנים –גדולים של המקום בו אתם מסיירים באמצעות משחק מוחשי המועבר על ידי שחקן תיאטרון מקצועי המלווה אתכם מנקודה אחת לשנייה לאורך הסיור.

אולי יעניין אתכם גם: סיורים בתל אביב
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה